烟雨从容

一蓑烟雨任平生
Radioactive - Madilyn Bailey

磁场魅力

sweetest:

这首歌曲有好几版,每版都动听,我又找到了这一版。Madilyn Bailey靠网络翻唱走红,声线极富磁性,娇柔,静心聆听,为之动容。


歌词:


I’m waking up to ash and dust
我在烟尘弥漫中醒来
I wipe my brow and I sweat my rust
我揉搓双眼,汗流过铁锈般的躯体
Im breathing in the chemicals (ohh)
我呼吸着充满化学物质的空气
Im breaking in
我振作精神
Im shaping up
把自己收拾了一番
Then checking out of the prison bus
然后排上去监狱的车

This is it the apocalypse
就是这样,这是天启
Whoa
Im waking up I feel it in my bones
我正在觉醒,骨子里渗透出来的觉醒
Enough to make my systems blow
足以使我系统重启
Welcome to the new age
迎接新次元
To the new age
新次元
Welcome to the new age
迎接新次元
To the new age
新次元
Whoa ohh oh oh Whoa ohh oh oh
I’m Radioactive Radioactive
我是具有放射性的,具有放射性
Whoa ohh oh oh Whoa ohh oh oh
I’m Radioactive Radioactive
我是具有放射性的,具有放射性
Raise my flag
我举起我的旗帜
I done my clothes
给我的衣服染色
It’s a revolution I suppose
我猜想这是一次革命
We’ll paint it right to fit right in
我们被刷成红色以便融入队伍
Im breaking in
我振作精神
Im shaping up checking out of the prison bus
把自己收拾了一番,然后排上去监狱的车
This is it the apocalypse
就是这样,这是天启
Whoa
Im waking up
我正在觉醒
I feel it in my bones
骨子里渗透出来的觉醒
Enough to make my systems blow
足以使我系统重启
Welcome to the new age
迎接新次元
To the new age
新次元
Welcome to the new age
迎接新次元
To the new age
新次元
Whoa ohh oh oh Whoa ohh oh oh
I’m Radioactive Radioactive
我是具有放射性的,具有放射性
Whoa ohh oh oh Whoa ohh oh oh
I’m Radioactive Radioactive
我是具有放射性的,具有放射性
All systems go
系统开动
Sun hasn’t died
太阳未沉
Deep in my bones
深入骨髓
Straight from inside
由内而外
Im waking up I feel it in my bones
我正在觉醒,骨子里渗透出来的觉醒
Enough to make my systems blow
足以使我系统重启
Welcome to the new age
迎接新次元
To the new age
新次元
Welcome to the new age
迎接新次元
To the new age
新次元
Whoa ohh oh oh Whoa ohh oh oh
I’m Radioactive Radioactive
我是具有放射性的,具有放射性
Whoa ohh oh oh Whoa ohh oh oh
I’m Radioactive Radioactive
我是具有放射性的,具有放射性



评论

热度(75)